Nu îmi funcționează microfonul

Te rugăm să folosești mereu căștile pentru a comunica pe platforma de conferință. Problemele de sunet apar, în general, când se comunică folosind microfonul și boxele default ale calculatorului, dar nu și în cazul folosirii căștilor.

De asemenea, te rugăm să te asiguri că ai acordat toate permisiunile pe care pagina de conferință le cere la intrarea în cameră. Pentru a fi siguri că ele sunt acordate, te rugăm să urmărești filmulețul foarte scurt de mai jos și să urmezi aceeași pași:

https://screencast-o-matic.com/watch/cYX26LMNxo

La testul de sunet apare eroarea "Failure on call (reason = Not found) (error 1004)""

Eroarea ar trebui să arate că în imaginea de mai jos:

Dacă ești profesorul sau mentorul, te rugăm să închizi sesiunea și să intri din nou. Sesiunea se închide prin selectarea opțiunii „End meeting” – ca în imaginea de mai jos:

Această acțiune va închide sesiunea pentru toți participanții și aceștia vor trebui să intre din nou !

Dacă nu ești profesor sau mentor, va trebui să anunți profesul de problemă și apoi el să continue cu pașii de închidere ai sesiunii. Doar profesorul/mentorul are dreptul la această opțiune, nu și studentul.

Meeting pe camera de Skype

Pentru crearea ședinței pe platforma de Skype sunt necesari câțiva pași manual. Ei sunt descriși succint mai jos, însă puteți urmări și acest video sub un minut pentru detalii:

  1. navigați la adresa https://www.skype.com/en/free-conference-call/
  2. introduceți în câmpul „Meeting name” numele camerei (de ex. „Întâlnire Matematică”)
  3. Apăsați pe butonul „Create free meeting” și așteptați generarea unui link pe care îl copiați și dați mai departe tuturor participanților\
  4. Atât dvs. cât și ceilalți participanți, navigați la adresa link-ului
  5. Dacă nu sunteți logat în Skype (cel mai probabil) aveți posibilitatea începerii sesiunii doar prin introducerea unui nume prin care să fiți recunoscut de ceilalți: apăsați pe „Join as guest”, apoi introduceți numele dvs. în căsuța care apare pe ecran și apoi apăsați pe „Join”
  6. După încărcarea noii pagini, asigurați-vă că vă porniți camera și microfonul și că acordați drepturile de microfon și camera atunci când sunteți întrebat
  7. Apăsați „Start meeting”

Nu îmi apare link-ul către camera de conferință

Link-ul către camera de conferință apare cu 30 de minute înainte să înceapă întâlnirea și rămâne disponibil încă 30 de minute după finalizarea ei. Este ușor de recunoscut, fiind un buton mare, albastru, cu numele întâlnirii și arată similar cu imaginea de mai jos:

 

Dacă în acest interval (+/- 30 min.) se întâmplă să nu fie vizibil, te rugăm să reîncarci pagina – schimbând doar tab-urile nu este suficient pentru ca pagina să se reîmprospăteze.

Exista Whiteboard ? Sau o functionalitate similara cu cea de "tabla" pe care sa pot scrie?

Da, există.

Funcționalitatea de whiteboard – sau un fel de „tablă” pe care puteți scrie formule matematice, exerciții, etc – se realizează pornind de la un fișier PDF care conține doar pagini albe (îl puteți descărca de aici) pe care să îl folosiți ca prezentare.

  1. Modul de prezentare se activează prin butonul din stânga jos din ecranul principal (cel care are și logo-ul cu profuonline.ro):

2. După acționarea acestui buton („Upload a presentation”), va apărea o fereastră care să vă solicite ce anume vreți să încărcați – în această fereastră veți urca PDF-ul de mai sus – aici link-ul din nou.

3. Apăsați pe „Upload” și fișierul va fi în modul presentare – toți participanții îl vor vedea.

4. În acest moment, vor vedea doar pagini goale, dar dvs. puteți acționa butoanele din meniul din dreapta pentru a alege ce anume vreți să desenați:

 

Puteți urmări videoul următor pentru un exemplu de utilizare: https://screencast-o-matic.com/watch/crViFoPTOx

Ce îi recomandă pe profesorii de pe platformă sau de ce să am încredere în modul lor de predare ?

Profesorii care activează pe aceasta platforma au fost verificați de către echipa de recrutare.

Cine poate preda pe platformă ?

Pe acesta platforma predau profesori din învățământul universitar, preuniversitar, primar, mentori și specialiști care vor să ofere mai departe din cunostințele lor.

Dacă de exemplu stapanești foarte bine o limba straină, ești student și vrei să faci mai mulți banii tot ce rămâne de făcut este să iți deschizi cont și să iți definește programul pentru sesiuni.

Care este diferența dintre intervale multiple și un singur interval?

În momentul în care profesorul doreste să seteze sesiuni pe intreaga durata a unei zile, acesta poate defini  intervale de cate o ora jumătate și pauza de 10 minute,  atunci poate să folosească funcționalitatea intervale multiple. În cazul în care profesorul/ mentorul are un singur interval accesibil acesta poate să își seteze intalniriile doar pentru intervalul pe care îl cunoaște.

Ce înseamnă wall-ul de pe pagina profesorului?

Wall-ul de pe pagina profesorului este pagina personala a acestuia în care atât el cât și studenții lui pot posta articolele legate de materie sau  diferite informatii.

Din meniul dreapta sus, click pe Cursurile mele, apoi din lista de cursuri se selectează cursul la care vreți adaugați pe Wall, navigați apoi pe tab-ul Wall. De aici puteți adaugă noutăți sau alte informații.

Ce face butonul actualizați contul la proprietarul afacerii?

Butonul actualizați contul la proprietarul afacerii îi ajuta studenți își updateze contul și poată devina mentori care pot predea pe platformă.

Cum îmi arat disponibilitatea?

Profesorii/Mentorii își arata disponibilitatea prin setarea orelor de curs în calendar.

În momentul în care un profesor și-a adăugat ore în calendarul unuia din cursurile pe care acesta îl preda, el este considerat disponibil, deoarece acele intervale orare vor fi vizibile studenților și pot fi rezervate.

Poti vorbi cu noi !